در ادامه مسئولیت اجتماعی و رفع موانع محرومیت زدایی ؛

دسترسی به آب آشامیدنی سالم بیش از ۵۰۰ خانواده در منطقه محروم قلعه گنج کرمان تسهیل شد

بار دیگر احساس مسئولیت اجتماعی و غیرت جوانان متخصص و نخبه شرکت دانش بنیان آتیه پردازان شریف نتیجه داد و حاصل این تلاش با حمایت بنیاد مستضعفان برای خدمت رسانی و رفع موانع محرومیت زدایی در یکی از محروم ترین مناطق کشور انجام شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه پردازان شریف ، این شرکت با طراحی و نصب دستگاه گندزدایی آب شرب با روش های جدید الکترولایزر آب همزمان با روز جهانی محیط زیست در منطقه کم آب و محروم روستای قلعه گنج کرمان، دسترسی بیش از 500 خانواده در این منطقه به آب شرب سالم و با کیفیت فراهم شد .

هدف بزرگ این شرکت نصب پکیج تجهیزات گندزدایی آب که با انجام سه مرحله فیلتراسیون و بدون استفاده از گاز کلر و قرارگیری دستگاه آب شیرین کن در مدار تامین آب شرب شهرستان ، دسترسی سه روستای محروم از اساسی ترین نیاز انسانی تامین و قابل بهره برداری قرار گرفت .

این دستگاه گندزدا با انجام سه مرحله فیلتراسیون و بدون استفاده از کلر، علاوه بر تامین آب شرب سالم برای مردم منطقه، با خروجی پساب خود نیز امکان بهره‌مندی بخش کشاورزی منطقه از نعمت آب را فراهم می‌کند و موجب مصرف بهینه آب در منطقه می شود.

گفتنی است در این منطقه بیش از ۱۰ سال است که چاه‌های آب آن شور و دارای میکروب های بیماری زا بوده که برای آشامیدن بی کیفیت، خطرناک و ناسالم می باشد.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست