حضور هلدینگ آتیه پردازان شریف با برند اپکلر در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو

نمایشگاه ایران متافو

نمایشگاه بین المللی متالوژی – ایران متافو امسال در ایام کرونایی با رنگ و بوی جدیدی برگزار شد و دارای چالش های خاص خودش بود!

در این روزهایی که ایونت ها و نمایشگاه ها بر اساس پروتکل های بهداشتی برای کرونا کم و بیش برپا می شوند، این دوره نمایشگاه در 5 سالن مجزا برگزار شد که هر سالن مربوط به یک حوزه در صنعت متالوژی و فولاد بود و تمام برند ها و شرکت های این حوزه  دور هم جمع شده بودند.

مجموعه اپکلر در نمایشگاه ایران متافو به عنوان شرکت برتر در حوزه مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای (EPC) پروژه های تصفیه آب و پساب، مدیریت و بازچرخانی آب در صنعت فولاد و متالورژی حضور موثر پیدا کرد.

فعالیت امسال نمایشگاه در چهار روز برپایی

 غرفه آتیه پردازان شریف افتخار میزبانی از  بازدیدکنندگان و حضور گرم آنها با دعوت قبلی از بزرگان این صنعت را با حضوری چشم گیری داشت، که عمده صحبت ها و جلسات این عزیزان از کمبود ها و اعلام نیاز درباره آب و پساب این صنعت همراه با ابراز نگرانی و ناراحتی بود.

از دیگر فعالیت های انجام شده در نمایشگاه امسال می توان به برگزاری جلسات با مدیران، کارشناسان فنی برندهای فولادی، امضای تفاهم نامه همکاری و برگزاری جلسات هم اندیشی درباره پروژه های آتی شرکت های نام آشنای این صنعت اشاره داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست