حضور APClor در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی (جزیره کیش)

پیرو برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و عزم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مبنی بر حمایت از تولید داخلی و استفاده حداکثری از توان شرکت های تولیدکننده تجهیزات صنعت پتروشیمی به ویژه شرکت های دانش بنیان اولین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در بهمن ماه سال گذشته در جزیره کیش برگزار گردید.

 حضور بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی در مساحتی به وسعت ۱۸ هزار متر مربع، برگزاری 17 نشست تخصصی با حضور مسئولین و دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مسئولین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازندگان تجهیزات صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزاری بیش از 40۰  جلسه از قبل هماهنگ شده بین مشارکت کنندگان و در نهایت عقد بیش از ۲۴ تفاهم‌نامه بخشی از دستاوردهای این رویداد بزرگ در سال گذشته بود.

دومین نمایشگاه ساخت داخل

 در سال جاری و در ادامه مسیر تحقق برنامه‌های از پیش تعیین شده، دومین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در جزیره کیش برگزار می گردد. نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی  با رعایت پروتکل های مصوب ستاد مقابله با کرونا در زمینه برگزاری نمایشگاه و همایش های تخصصی و با  بهره برداری از تجربیات موفق سال گذشته و با هدف تضمین و تثبیت جایگاه تولیدکنندگان داخلی تجهیزات صنعت پتروشیمی برگزار خواهد شد. همچنین نشست‌های تخصصی مختلفی در قالب همایش کارگاه های تخصصی و جلسات همتایابی (B2B) برگزار خواهد شد.

دومین نمایشگاه ساخت داخل

شرکت آتیه پردازان شریف با برند اپکلر از جمله شرکت های دانش بنیان شرکت کننده در این دوره از نمایشگاه می باشد  تا  با حضور خود و معرفی دستاوردها و توانمندی های خود زمینه‌های گسترش همکاری‌های متقابل در راستای حمایت از تولید ملی را با صنایع پالایشگاه ها و پتروشیمی فراهم آورد.

  • ساعت بازدید: 5 عصر الی 10 شب
  • غرفه 66 سالن B

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست