رو نمایی از 150 محصول شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های علمی و فناورانه ایران ساخت

ایران ساخت

چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری نمایشگاهی از توانمندی‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری همراه بود.

این نمایشگاه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه دائمی محصولات ایران ساخت برگزار و میزبان مسئولان دولت سیزدهم، فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری، مدیران مسئول روزنامه‌ها و مطبوعات، روسای دانشگاه‌ها و غیره بود.

مهمان ویژه این نمایشگاه محمد مخبر معاون اول و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری بودند. این نمایشگاه به  مدت 2 روز محصولات و دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را در معرض نمایش گذاشت.

قطب نوآوری

در ادامه برگزاری مسئولان  کشوری و لشگری ضمن بازدید از محصولات دانش بنیان؛ در جریان آخرین پیشرفت‌ها، دستاوردها و محصولات تولیدی و صادراتی فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق قرار گرفتند.

نمایشگاه امسال با حضور 150 شرکت دانش‌بنیان و خلاق، از 19 تا 20 بهمن‌ماه به مدت 2 روز برگزار شد که فرصتی مناسب برای معرفی و عرضه محصولات و دستاوردهای فناورانه و نوآورانه بود تا ضمن معرفی توانمندی‌ها، مجالی برای تعامل با مسئولان و دست‌اندکاران دولت برای رفع موانع و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان باشد.

در حاشیه این رویداد بخشی از آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور در حوزه‌های پیشران و اقتدارآفرین به نمایش درآمد و میزبان 150 محصول و شرکت دانش‌بنیان و خلاق بود. محصولاتی که با اتکا به توان دانشی و تخصصی داخلی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید شده‌اند.

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست