حضور مدیر عامل هلدینگ آتیه پردازان شریف در دیدار با رهبر معظم انقلاب

مستند غیر رسمی دیدار با رهبر معظم

قسمت سوم ” مستند غیر رسمی ” روایتی از دیدارهای مقام معظم رهبری با فعالان حوزه علم و فناوری از شبکه سوم سیما و هم زمان در پایگاه Khamenei.ir  به کارگردانی سید محمد علی صدری نیا به روی انتن رفت .

به گزارش روابط عمومی آتیه پردازان شریف ،در این دیدار که دکتر مهدی شفیعی نیز حضور داشتند، از نشست های پنج شنبه ای رهبری در سال های گذشته بوده است که روز دوشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه سوم سیما پخش شد.

این نشست ها با حضور مقام معظم رهبری با گروه های مختلف فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و علمی در فضای کاملا صمیمی و متفاوت در پارک فناوری پردیس برگزار شده است ایشان پای صحبت‌ها و درد دل‌های حاضران می‌نشینند که بخشی از این جلسات، از سال 97 برگزارشده است.

پخش دیر هنگام این نشست های دوستانه رهبر عالی انقلاب با محققان جوان و نام آشنای کشور گامی ارزنده جهت تشویق جوانان به خودباوری و عزت نفس می شود اما اثر بخشی و انعکاس آن در شبکه های اجتماعی در این برهه از زمان با استقبال خوب و قابل تحسین انجام گردید است .

در این مستند تعدادی از محققان جوان نسل انقلاب در حضور مقام معظم رهبری ، داستان به ثمر رسیدن برخی از دستاوردها، مشکلات پیش پای خود را روایت می‌کنند.

تاکنون سه قسمت از این مستند تلویزیونی مربوط به دیدار با راویان دفاع مقدس ، قسمت دوم به موضوع مروری بر دیدار‌های پنجشنبه‌ای و قسمت سوم دیدار با فعالان حوزه علم و فناوری به روی آنتن سیما رفته است .

موسسه پژوهشی – فرهنگی ( دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت العظمی خامنه ای ) این دیدارها را تولید کرده است .


دیدار با رهبر معظم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست