درخشش اپکلر در بیست و پنجمین نمایشگاه نفت تهران

حضور افزون بر ۵۰۰ شرکت ایرانی دانش‌بنیان یا فعال در حوزه‌ ساخت، تأمین و ارائه خدمات فنی و مهندسی که بسیاری از آنها در زمینه ساخت و تأمین کالا و خدمات‌دهی در مسیر تولید با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همکاری نزدیک داشته و دارند، موجبات تعامل سازنده‌تر و شناخت ظرفیت‌های جوانان متخصص کشور عزیزمان را فراهم آورد تا در ادامه مسیر، همچون گذشته، به سرمایه‌های انسانی بومی اتکا کنیم و شعار «جهش تولید» و به تبع آن «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» را محقق سازیم.

درخشش اپکلر در بیست و پنجمین نمایشگاه نفت تهران

بازدید جناب آقای صادق آبادی معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی پالایش

افزایش قابل توجه سهم کالا و مواد ساخت داخل در تولید ایمن و پایدار در سایه همکاری با استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان ایرانی را می‌توان به عنوان غرورآفرین‌ترین دستاورد صنعت نفت در چند سال اخیر برشمرد.

شرکت آتیه پردازان شریف ( دانش بنیان ) با برند اپکلر در میان خیل عظیم شرکت کنندگان نمایشگاه نفت تهران به خوبی ظاهر شد و دستاوردهای بزرگ علمی و فنی خود را در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به نمایش گذاشت.

بومی‌سازی الکتروکلرینیشن ها (آب دریا – آب نمک )، کالای ویژه صنعت نفت در مناطق نفت‌خیز کشور است که می‌تواند نقطه عطف همکاری شرکت با بخش خصوصی و دولتی داخلی دانست که در راستای عمل به رویکرد وزارت نفت نسبت به تأمین کالای مورد نیاز از منابع داخلی به انجام رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست