دومین رویداد استارتاپ دموی صنعت گاز با حضور آتیه پردازان شریف برگزار شد

دومین رویداد استارتاپ دموی صنعت گاز

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید پاک سرشت مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران در دومین استارتاپ دموی صنعت گاز که در سالن شهید رجایی ستاد این شرکت در تاریخ بیست و هشتم مهرماه برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: فضای کسب و کار در کشور وارد عرصه های جدیدی شده و طبیعتا ورود به یک فضای کسب و کار جدید نیازمند انجام وظیفه بازیگران و ذی نفعان مختلفی است که در این عرصه وجود دارند.

وی افزود: دولت ها قابلیت پاسخگویی به تمامی انتظارات ایجاد شده در بخش اشتغال در کشور  را ندارند از این رو ما نیازمند به خدمات و  محصولات بیشتر برای ایجاد اشتغال بیشتر هستیم.

پاک سرشت با بیان اینکه فضای کسب و کار نیازمند یک توجه ویژه است، بیان داشت: برای ورود به این عرصه، نیازمند ذی نفعان و بازیگران مختلفی هستیم و یکی از این عرصه های مهم, عرصه فن آوری است؛ که با افزایش نیاز های فن آورانه در کشور و روند رو به رشد و توسعه علمی و توجه به تأمین این نیازهای فن آورانه، خوشبختانه به سمت بهره گیری از توان داخلی پیش می رویم.

شرکت آتیه پردازان شریف نیز به عنوان یکی از برترین‌ شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه نفت، گاز و صنایع وابسته، در دومین رویداد استارتاپ دموی صنعت گاز شرکت داشته و به معرفی محصولات خود پرداخت. ​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست