نشت گاز کلر در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری

نشت گاز کلر در شهر

ایسنا/چهارمحال و بختیاری در ساعات ابتدایی بامداد امروز، حادثه‌ای مبنی بر انفجار نشت گاز کلر در شهر هفشجان به گوش رسید که بازخورد بسیاری در فضای مجازی داشت، به‌طوری که بر آلودگی آب شهر و هوا تاکید بسیار شده بود تا مردم از خانه‌های خود خارج نشوند و در حال حاضر از آب شرب استفاده نکنند.

به گزارش ایسنا، اخبار متعددی از صبح امروز در فضای مجازی در حال انتشار است، عده‌ای موضوع را امنیتی جلوه می‌دهند و عمدی بودن حادثه نیز مطرح است، همچنین طبق اخبار منتشر شده تعدادی از شهروندان هفشجانی دچار مسمومیت شدند و به مراکز درمانی مراجعه داشته‌اند، خبرنگار ایسنا برای پیگیری موضوع و صحت و سقم آن، پیگیر حادثه از مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری شد.

احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال نشت گاز کلر ناشی از سرقت کپسول کلر توسط سارقی در حومه شهر هفشجان سریعا نیروهای آتش‌نشانی و شرکت آبفا وارد عمل شدند و نشتی به‌صورت کامل مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری افزود: کیفیت آب در لحظات ابتدایی سنجیده و پس از بررسی‌های لازم، مشخص شد که آب از نظر کیفی کاملا سالم و همانند گذشته قابل استفاده است و جای هیچ‌گونه نگرانی از سوی مردم وجود ندارد.

همچنین فرشاد متقی- مدیر روابط عمومی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری با اشاره به حادثه اتفاق افتاده در حومه شهر هفشجان، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه به منابع آبی ارتباطی نداشته است و مردم می‌توانند با خیال راحت از آب شرب استفاده کنند.

برای پیگیری این موضوع، چندین مرتبه با روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال‌احمر تماس حاصل شد و قرار شد آمار و اطلاعاتی از این حادثه به همراه نیروهای مصدوم و خودروهای اعزام شده به محل حادثه، در اختیار خبرنگار ایسنا قرار دهند که متاسفانه پاسخی داده نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست